Zarządzanie wpływowością
w Social Media

Badania pokazują, że 70% użytkowników portali społecznościowych bardziej ufa opiniom na temat produktów i usług napisanym przez innych użytkowników tych portali, niż informacjom zamieszczonym przez producentów i dystrybutorów. Dlatego tak ważne jest dla współczesnego biznesu, żeby posiadać dobrze działający mechanizm monitorowania, angażowania oraz modyfikowania nastroju obecnych i przyszłych klientów.

Influence Influencers

Influence Influencers – jest to program, który umożliwia naszym Klientom znajdowanie i angażowanie najbardziej wpływowych ludzi piszących na portalach społecznościowych na dany – powiązanym z biznesem Klienta – temat.

Wykorzystanie programu Influence Influencers daje możliwość znalezienia najbardziej wpływowych osób na portalach społecznościowych, zaangażowania ich w tworzenie kontentu, który jest wiarygodny dla Twoich klientów, dystrybucję tego kontentu w całym wirtualnym świecie internetu i portali społecznościowych oraz możliwość pomiaru efektywności całego programu.



Chcesz wiedzieć więcej?   Skontaktuj się z nami
  • Autentyczność
    Influencerzy tworzą kontent przyjazny dla Twojej marki, który ma duży wpływ na opinię o Twoim brandzie wśród potencjalnych i istniejących klientów.

  • Zaufanie
    Influencerzy są zaufanymi źródłami informacji dla swoich fanów lub obserwatorów; dlatego kontent dostarczany przez nich jest bardziej wiarygodny niż zamieszczane przez Twoją firmę informacje o Twojej marce.

  • Kontekst
    Narracyjny sposób opisu przez Influencera swoich doświadczeń związanych z użytkowaniem produktów Twojej firmy powoduje, że Twoi klienci mogą się z tym produktem utożsamić.

  • Skalowalność
    Influencerzy działają, jak „wzmacniacze” przenosząc informację o Twojej marce.

  • ROI
    Kampanie marketingowe oparte na programie Influence Influencers podnoszą znacząco świadomość marki, wywołują dodatkowy ruch na Twojej stronie www i generują nowe okazje sprzedażowe.

Mierzenie sentymentu

Marka nie jest już TYM co my mówimy o niej klientowi,
marka jest TYM co mówią o niej jedni klienci drugim.

Scott Cook

70% użytkowników portali społecznościowych bardziej ufa opiniom na temat produktów i usług napisanym przez innych użytkowników tych portali, niż informacjom zamieszczonym gdziekolwiek indziej. Dlatego tak ważne jest dla współczesnego biznesu, żeby posiadać dobrze działający „barometr” nastroju obecnych i przyszłych klientów. Takim „barometrem” jest pomiar sentymentu, który pokazuje jakie jest nastawienie i jakie opinie na temat naszych produktów lub usług najczęściej pojawiają się w wirtualnym świecie.

Dzięki współpracy z firmami, które są w światowej czołówce liderów innowacyjności stworzyliśmy narzędzie, które pozwala mierzyć sentyment (wydźwięk) wypowiedzi na temat Twojej marki w kilkunastu językach.

Chcesz wiedzieć więcej?   Skontaktuj się z nami

Budowanie zaangażowania

Budowanie zaangażowania istniejących i potencjalnych klientów – jest to programu mający na celu zwiększenie zaangażowania potencjalnych i istniejących klientów Twojej firmy, które przekłada się na podniesienie efektywności procesów sprzedażowych. Program podzielony jest na 3 fazy:


Faza 1. Identyfikacja Influencerów

  • Znalezienie najbardziej wpływowych ludzi dla każdego ze strategicznych obszarów Twojego biznesu

  • Budowanie listy Wpływowych Partnerów do współpracy poprzez wybieranie tych Influencerów, którzy:
    • Mają pozytywny sentyment (overall)
    • Mają pozytywny sentyment (relevant)
    • Mają największą wpływowość

Faza 2. Zbudowanie kanałów efektywnej komunikacji z Wpływowymi Partnerami i ich społecznościami

Faza 3. Zaangażowanie do współpracy Wpływowych Partnerów i ich społeczności

Chcesz wiedzieć więcej?   Skontaktuj się z nami

Zaufali nam


Napisz do nas



Zawartość niniejszego dokumentu, a w szczególności koncepcje i sposób prezentacji treści, stanowią własność intelektualną firmy Bright Future Sławomir Turek, chronioną prawem zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o ochronie praw autorskich i praw pokrewnych. Wykorzystanie całości lub części niniejszego utworu w jakichkolwiek celach wymaga pisemnej zgody właściciela.