DLACZEGO WARTO MIERZYĆ SENTYMENT

"Marka nie jest już TYM co mówimy o niej klientowi,
marka jest tym co mówią o niej jedni klienci drugim."

Scott Cook

Badania pokazują, że 70% użytkowników portali społecznościowych bardziej ufa opiniom na temat produktów i usług napisanym przez innych uzytkowników tych portali, niż informacjom zamieszczonym przez producentów i dystrybutorów. Dlatego tak ważne jest dla współczesnego biznesu, żeby posiadać dobrze działający "barometr" nastroju obecnych i przyszłych klientów. Takim "barometrem" jest pomiar sentymentu, który pokazuje jakie jest nastawienie i jakie opinie na temat naszych produktów / usług najczęściej pojawiają się w wirtualnym świecie.

Dzięki współpracy z firmami, które są w światowej czołówce liderów innowacyjności stworzyliśmy narzędzie, które pozwala mierzyć sentyment wypowiedzi na temat Twojej marki w kilkunastu językach.

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą wypełnij proszę formularz kontaktowy, a nasz specjalista się skontaktuje z Tobą


INFLUENCE INFLUENCERS

INFLUENCE INFLUENCERS - JEST TO PROGRAM, KTÓRY UMOŻLIWIA NASZYM KLIENTOM ZNAJDOWANIE I ANGAŻOWANIE NAJBARDZIEJ WPŁYWOWYCH LUDZI PISZĄCYCH NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA DANY - POWIĄZANY Z BIZNESEM KLIENTA TEMAT.

Wykorzystanie programu Influence Influencers daje możliwość znalezienia najbardziej wplywowych osób na portalach społecznościowych, zaangażowania ich w tworzenie kontentu, który jest wiarygodny dla Twoich klientów, dystrybucję tego kontentu w całym wirtualnym świecie internetu i portali społecznościowych oraz możliwość pomiaru efektywności całego programu.

KORZYŚCI DLA KLIENTA

  • Autentyczność - Influencerzy tworzą kontent przyjazny dla Twojej marki, który ma duży wpływ na opinie o Twoim brandzie wśród potencjalnych i istniejących klientów
  • Zaufanie - Influencerzy są zaufanymi źródłami informacji dla Twoich fanów / obserwatorów, dlatego kontent dostarczany przez nich jest bardziej wiarygodny niż zamieszczane przez Twoją firmę informacje o Twojej marce.
  • Kontekst - narracyjny sposób opisu przez Influencera swoich doświadczeń związanych z użytkowaniem produktów Twojej firmy powoduje, że Twoi klienci mogą się z tym produktem utożsamić.
  • Skalowalność - Influencerzy działają jak "wzmacniacze" przenosząc informacje o Twojej marce.
  • ROI - kampanie marketingowe oparte na programie Influence Influencers podnoszą znacząco świadomość marki, wywołują dodatkowy ruch na Twojej stronie www i generują nowe okazje sprzedażowe

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA ISTNIEJĄCYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW

Celem programu jest zwiększenie zaangażowania potencjalnych i istniejących klientów Twojej firmy, które przekłada się na podniesienie efektywności procesów sprzedażowych.

Program podzielony jest na trzy fazy:

FAZA 1 - IDENTYFIKACJA INFLUENCERÓW

  • Znalezienie najbardziej wpływowych ludzi dla każdego ze strategicznych obszarów Twojego biznesu
  • Budowanie listy Wpływowych Partnerów do współpracy poprzez wybieranie tych influencerów, którzy:
  • Mają pozytywny sentyment (overall)
  • Mają pozytywny sentyment (evelant)
  • Mają największą wpływowość

FAZA 2 - ZBUDUJ KANAŁY EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI Z WPŁYWOWYMI PARTNERAMI I ICH SPOŁECZNOŚCIAMI

FAZA 2 - ZAANGAŻUJ DO WSPÓŁPRACY WPŁYWOWYCH PARTNERÓW I ICH SPOŁECZNOŚCI

Zapraszamy do kontaktu